Blogikirjoitukset

Kaikkea markkinoinnin automaatiosta

GDPR ja Spotmore

GDPR:n eli EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen soveltaminen alkaa 25.5.2018, ja se tuo mukanaan merkittäviä muutoksia henkilötietojen käsittelyyn niin yritysten kuin yksityishenkilöidenkin kannalta. Tässä kirjoituksessa avaamme hiukan GDPR:n sisältöä ja...

Toimiiko automaatioketju?

Automaatioketjut voivat sisällöltään ja tavoitteiltaan olla hyvin erilaisia. Ketju voi käynnistyä esimerkiksi lomakkeen täytöstä verkkosivustolla tai vastaanottaja voidaan lisätä ketjuun manuaalisesti. Koska ketjut voivat käynnistyä erilaisten triggerien avulla,...

Vie verkkoanalytiikka henkilötasolle

Verkkosivullasi käy viikoittain satoja tai tuhansia kävijöitä. Liikenteestä saadaan helposti dataa esimerkiksi Google Analyticsin avulla. Voit kuitenkin päästä verkkosivujesi datassa jopa henkilökohtaiselle tasolle asti: kuka on kiinnostanut ja mistä?...

Vuoden 2015 luetuimmat blogikirjoitukset

Kokosimme katsauksen mennesseen vuoteen ja selvitimme luetuimmat blogikirjoituksemme vuodelta 2015. Kiinnostusta on herättänyt niin sähköpostimarkkinoinnin teho kuin inbound-markkinointi yleensä. Mikä kirjoitus nappasi kärkipaikan? Katso Top5!

Spam vs Ham

Roskaposti eli spam on lähes yhtä vanha asia kuin sähköposti itsessään. Asian kanssa tekemisissä olevat ihmiset puhuvat luontevasti spämmistä ja spämmäämisestä, mutta mikä sitten tarkalleen ottaen on spämmiä ja mikä ei? Entä mitä on ham, jota yleensä verrataan...

Pop up tuo asiakkaita ja kauppaa, tykkäsit siitä tai et

Pop up -ikkunat koetaan helposti ärsyttäviksi. Ruudulle ilmestyvä pienikokoinen ponnahdusikkuna voi aueta sivustolle saapuessa, ja se sisältää yleensä mainosviestin. Ponnahdusikkunoiden tehokkuutta mainonnassa kyseenalaistetaan muutamastakin syystä. Käyttökokemuksen...