spotmore-hyödynnä-kävijätietoja-kuvitus

Yrityksesi verkkosivut ja lähettämät markkinointisähköpostit tarjoavat myyntisi kannalta tärkeää tietoa, jota hyödyntämällä saat tehostettua markkinointiviestintää sekä parannettua myyntiäsi.

Usein tämä tieto jää kuitenkin hyödyntämättä – joko sitä ei osata hyödyntää tai katsotaan, ettei siihen ole irrottaa resursseja.

Älä oleta tietäväsi mitä asiakkaasi haluavat – kun voit selvittää sen helposti

Markkinointiviestien sisällöt perustuvat usein mutu-tuntumiin ja oletuksiin siitä, mitä asiakkaat haluavat.

Entä jos markkinointiviestisi sisältäisivät juuri niitä aiheita ja kiinnostuksenkohteita, joista asiakkaasi ovat omalla toiminnallaan todistaneet olevansa kiinnostuneita?

Markkinointiautomaatiojärjestelmän avulla saat kerättyä, suodatettua ja lajiteltua tätä tietoa – ja saat tietää mitä asiakkaasi todella haluavat.

Sen avulla saat myynnistä ja markkinoinnistasi aktiivista ja automaattisesti mukautuvaa – saat kohdistettua myyntiä ja markkinointia vastaanottajiasi kiinnostavista teemoista.

Näin viestisi avataan useammin, niistä siirrytään useammin eteenpäin sivuillesi ja saavutat tehokkaammin tavoitteesi. Eli yksinkertaisesti saat enemmän yhteydenottoja ja kauppaa.

Hyödynnä kävijätietoa myynnissäsi Spotmoren avulla

Spotmore-markkinointiautomaatiojärjestelmän avulla saat tarkkaa tietoa tuotteistasi tai palveluistasi kiinnostuneista kontakteista. Se kerää, suodattaa ja lajittelee tiedon käyttöösi mahdollisimman yksinkertaisella tavalla.

Saat valmiit listat kiinnostuneimmista asiakkaista, tietoa heidän toimistaan sivuillasi ja jopa ilmoituksen myyjällesi kun asiakas on taustoitettu myyntivalmiiksi.

Sinun tehtäväksesi jää vain tämän tiedon hyödyntäminen myyntityössäsi – kun tiedät mistä asiakkaasi ovat kiinnostuneet – voit myydä heille tehokkaammin.

Katso case-esimerkki kontaktien luokittelusta.


Markkinoinnin automaatio ei ole niin hankalaa kuin miltä se kuulostaa

Se soveltuu erinomaisesti myös pienemmille yrittäjille, sillä Spotmore on suunniteltu erityisesti suomalaisten pk-yritysten tarpeisiin – myös hinnoittelultaan. Kuukausimaksuun kuuluu myös tuki.

Voit halutessasi avata myös ilmaisen kokeilutilin alle minuutissa.