Tiedä mistä asiakkaasi ovat kiinnostuneita

Mitä tarkemmin viestintäsi on kohdistettu, sitä paremmin se puree vastaanottajiinsa. Profiloimalla asiakasrekisterisi opit tuntemaan yksilötasolla, mistä kontaktisi ovat kiinnostuneita ja mistä asioista heille kannattaa viestiä.

Tunnisteiden eli tagien avulla seuraat verkkovierailijoiden käyttäytymistä sivustollasi. Tunnisteiden tuottaman datan avulla saat helposti selville, mistä verkkosisällöistä asiakkaasi ovat kiinnostuneita ja mitä heille kannattaa markkinoida.

Blogi: Näin parannat myyntiäsi hyödyntämällä kävijätietoa

Spotmoressa luokittelet asiakkaitasi helposti erilaisiin ryhmiin esimerkiksi asuinpaikkakunnan tai kanta-asiakkuuden perusteella. Voit hyödyntää luomiasi ryhmiä tunnisteiden tapaan myynnin ja markkinoinnin kohdentamisessa.

Blogi: 9 kumottua väitettä liidien laadusta

Liidejä pisteyttämällä saat selville, ketkä asiakkaistasi ovat valmiita ostamaan ja keitä kannattaa herätellä palaamaan takaisin sivustollesi. Pisteitä asiakkaille voi kertyä esimerkiksi ostoista, tuotesivujen selailusta tai uutiskirjeen tilaamisesta. Pisteytyksen ansiosta myyjille ohjautuu valmiiksi lämpimiä liidejä ja kylmäsoitoista voidaan osin luopua.

Monikanavaisuus

Automaatiot

Integraatiot