Automatisoi markkinointiasi – säästä aikaa muuhun

Automatisoidussa markkinoinnissa viestiketjusi käynnistyy automaattisesti, kun asiakas täyttää valitsemasi ehdot. Markkinoinnin ja myynnin rutiineja automatisoimalla aikaa jää muiden tehtävien hoitamiseen.

Automaatioketjun käynnistymisen ehdot eli triggerit voidaan määrittää monin tavoin yrityksesi tarpeiden mukaan. Ehtona voidaan käyttää esimerkiksi sivuvierailuja, liidin kuumuutta, unohtunutta ostoskoria tai kaikkia niitä yhdessä. Laajojen ehtojen ansiosta voit määrittää hyvin tarkasti, millaiset asiakkaat haluat viestilläsi tavoittaa ja milloin.

Blogi: Miksi automaatioketjujen viestit ovat yli tuplasti tehokkaampia?

Automaattiset ilmoitukset kertovat, kun asiakkaidesi käyttäytymisessä tapahtuu jotakin kiinnostavaa. Ilmoitusten avulla pystyt reagoimaan muutoksiin nopeasti ja suuntaamaan markkinointia ja myyntiä oikein. Valjastamalla ilmoitukset käyttöösi varmistat, että asiakkaasi saavat tarvitsemaansa palvelua ostopolun oikeassa vaiheessa.

Monikanavaisuus

Asiakasprofilointi

Integraatiot