Tavoita asiakkaat oikeassa kanavassa oikeaan aikaan

Monikanavainen viestintä tuo lisää tehoa markkinointiisi. Voit lähestyä kontaktejasi oikeaan aikaan, tilanteeseen sopivaa kanavaa hyödyntäen.

Sähköposti on edelleen tehokas markkinoinnin väline. Sähköpostiviesteillä tavoitat suurenkin kohdeyleisön kustannustehokkaasti.

Blogi: Kannattaako sähköpostimarkkinointi?

Markkinoinnin automaatiota voidaan hyödyntää myös verkon ulkopuolella ja liittää siihen painettua suoramainontaa. Voit lähettää asiakkaillesi heidän kiinnostuksensa mukaista ja personoitua printtimainontaa automaattisesti perille postitettuna.

Kohdennettua bannerimainontaa käyttämällä viestit asiakkaillesi oikealla hetkellä juuri heille merkityksellisistä asioista. Mainoksen kohdennus voi perustua esimerkiksi asiakkaan kiinnostuksen kohteisiin, verkkokäyttäytymiseen tai sijaintiin.

Blogi: Älykäs mainonta kohdentaa henkilötasolle

Asiakasprofilointi

Automaatiot

Integraatiot