Vuoden suosituimmat blogikirjoitukset
 

Kokosimme katsauksen mennesseen vuoteen ja selvitimme luetuimmat blogikirjoituksemme vuodelta 2015. Alla koottuna Top5, olkaa hyvä!

1. Inbound-markkinointi


Inbound-markkinointi on puhtaasti verkossa toimiva markkinointimalli, jossa potentiaalinen asiakas ottaa itse yhteyttä tuotteitasi tai palveluitasi koskien. Inbound-markkinoinnissa tavoitteena on, että etsiessään tietoa asiakas löytää oma-aloitteisesti tarjoamasi hyödyllisen sisällön.
Lue kirjoitus: Inbound-markkinointi

2. Kannattaako sähköpostimarkkinointi?


Sähköpostimme täyttyy yritysten mainos- ja markkinointiviesteistä. Onko sähköpostimarkkinointi kannattavaa, huomaako viestejä kukaan? Kuinka paljon se tuo euroja suhteessa siihen käytettyyn aikaan ja rahaan?
Lue kirjoitus: Kannattaako sähköpostimarkkinointi?

3. Miksi automaatioketjujen viestit ovat yli tuplasti tehokkaampia?


Automaattisesti lähtevien viestien avausprosentti on noin kaksinkertainen ja viestin sisältämien linkkien klikkiprosentti noin viisi kertaa parempi kuin tavallisissa kampanjalähetyksissä. Tämä johtuu siitä, että automaatioviestiketjut mahdollistavat henkilökohtaisen viestinnän. Viestit tulevat oikeaan aikaan, oikeasta aiheesta ja oikealle henkilölle.
Lue kirjoitus: Miksi automaatioketjujen viestit ovat yli tuplasti tehokkaampia?

4. Mitä markkinoinnin automaatio on?


Kaikilla yrityksillä on rajalliset resurssit sekä myynnissä että markkinoinnissa. Samalla kampanjoiden tehokkuuden ja tulosten mittaamista pidetään yleisesti haastavana. Haaste on tavoittaa oikeat kontaktit oikeaan aikaan, hyödyntää niitä ja kohdentaa heille oikeanlaista sisältöä.
Lue kirjoitus: Mitä markkinoinnin automaatio on?

5. CRM vs. markkinoinnin automaatio - miten ne eroavat toisistaan?


Kotimainen liiketoimintaympäristö on jo useamman vuoden ajan ollut haastava. Vaikeat ajat ja toisaalta halu kehittää liiketoimintaa ovat saaneet yhä useammat yritykset miettimään markkinointi- ja myyntiprosessinsa kehittämistä tehokkaammaksi.
Lue kirjoitus: CRM vs. markkinoinnin automaatio - miten ne eroavat toisistaan?

Spotmoren uutiskirje

Tilaa Spotmoren uutiskirje ja saat jatkossa sähköpostiisi uusimmat blogikirjoitukset!