Henkilökohtaista viestintää markkinoinnin automaatiolla

Kesto 15 minuuttia

Isäntänä Kristian Eppert, Account Manager, Kanava.to

Henkilökohtaisen viestinnän hyödyt

Mitä hyötyä on henkilökohtaistaa viestintää? Miten viestintää saadaan henkilökohtaistettua?

Miten henkilökohtaista viestintää voidaan automatisoida?

Mitä markkinointiautomaatiojärjestelmän ominaisuuksia voidaan hyödyntää henkilökohtaisessa viestinnässä?

Viestien personointi

Miten personoit viestejä ja mitä hyötyä siitä on?

Kristian Eppert

Kristian Eppert on auttanut useita Spotmore-asiakkaita kasvattamaan asiakaskantaansa ja myyntiään. Hänen erityisosaamisensa painottuu markkinoinnin automaation hyödyntämiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen sähköisiä työkaluja hyödyntämällä.

Tilaa tallenne sähköpostiisi: