Henkilötasolla kohdistettu verkkomainonta

Kesto 15 minuuttia

Isäntänä Kristian Eppert, Account Manager, Kanava.to

Sisältö:

Markkinoinnin automaatio oppii asiakkaasi kiinnostuksen kohteet, joka mahdollistaa kohdennetun mainonnan asiakkaan IP-osoitteen mukaan. Tule mukaan kuuntelemaan miten nostimme mainonnan klikkiprosentin nelinkertaiseksi markkinoinnin automaatiolla ja henkilökohtaisesti kohdennetulla mainonnalla.

  • Kuinka IP-kohdistettu mainonta toimii ja mikä on markkinoinnin automaation rooli
  • Miten IP-kohdistettu mainonta ja retargeting-mainonta eroavat
  • Henkilökohtaisesti kohdistetun mainonnan hyödyt ja kustannustaso

Kristian Eppert

Kristian Eppert on auttanut useita Spotmore-asiakkaita kasvattamaan asiakaskantaansa ja myyntiään. Hänen erityisosaamisensa painottuu markkinoinnin automaation hyödyntämiseen ja liiketoiminnan kehittämiseen sähköisiä työkaluja hyödyntämällä.

Tilaa tallenne sähköpostiisi: